virallisesti media-assistentti, avovaimo ja helsinkiläinen


Vähän on meinannu jäädä kirjoittelu.
Oon ollu tässä lähiaikoina tosi huono istumaan koneella, kun saan tarpeekseni koneiltua työn puolesta. Ei siis oo ehkä ollut kauheesti innostuksen lisäks aikaakaan miettiä tätä. Ja toisaalta oon käyttäny vapaa-ajan pitkälti kotivaimoiluun. (Osoitetiedot siirtyi tänään virallisesti Helsinkiin ja oon nyt sit myös avovaimokin oikeesti.)


Perjantaina se tapahtui, valmistuin nimittäin viimein media-assistentiksi ! Alkuun oli tosi epätodellinen olo, mut on sitä vähitellen alkanu sisäistää. Ehkä sen tajuaa sitten, kun joskus saa ihan oikeasti alan töitä. Edes keikkatyötä. 2 vuotta hauskanpitoa ja stressiä on nyt ohi. Ikävä tulee tietty huippui luokkakamui, joitai kyl osaa tulee varmast nähtyy viel jatkossaki. Valmistujaisten kunniaks istuttiin iltaa Reetalla valmistuneiden (eli mie, Reetta ja Julia) sekä muutaman vieraan kesken. Kuplivaa, konsolipelejä ja kivoja kavereita, ei ois voinu paremmin media-assariutta juhlia ! Miut kukitettiin myös eilen Hyvinkään Tahkon pelissä tauolla ja se oli aika jännää.





Pakko jakaa miun yks öinen ja uninen flippailu. Olin yks yö ruvennut unissani kyselemään avopuolisolta paniikissa, että mis meiän kihlasormukset on. Hää oli joutunu vakuuttelemaan, ettei meil oo sellasia. Olin vinkunu ja kyselly, et eikös tarvita sellaset. Pienen rauhoittelun ja vakuuttelun jälkeen olin ymmärtäny, ettei meil oo kihlasormuksia vielä ja käyny takasi nukkuun. Oli taas naurus pitelemist, ko kuulin aamul mitä olin selittäny.

 Emmi
01062015

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ihan rohkeasti vaan ! :-)